Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Λόγος ύπαρξης = Στεγνό Κέρδος

Υψηλή Ραπτική
Ένα απλό μπλουζάκι με στάμπα κάποιο φανταστικό σχέδιο μπορεί να θεωρηθεί υψηλή ραπτική ; Δεν νομίζω.
Ένα μπλουζάκι με κάποιο φανταστικό σχέδιο εμπνευσμένο από τις ονειρώξεις της Donatella Vercace με μεταξωτό ύφασμα μπορεί. Και εδώ είναι η μαλακία. Κάθε παπαριά και αρχιδιά που βγάζει κάθε κοκαϊνοπνιγμένος σχεδιαστής μόδας με καριέρα θεωρείται υψηλή ραπτική. Είναι μια δικαιολογία η παρακάτω μαλακία να πουληθεί όσο στοίχισε ο βηματοδότης, το μπαϊπάς και το μπαλονάκι του μακαρίτη προτού γίνει μακαρίτης. Τσάμπα τα δώσαμε δηλαδή.


Χύσατε με το φόρεμα ; Όχι ακόμα ;
Συνεχίζω. Αν το παραπάνω φόρεμα (που λέει ο λόγος) σας αποκαλύψω πως το έραψα εγώ μαζί με τρεις γεροντοκόρες φίλες μου, με βάση το καταπληκτικό σχέδιο που σχεδίασε ένας πρεζάκιας κολλητός μου και το πουλάω 13.000 ευρώ + ΦΠΑ θα το αγοράσετε ώστε να βοηθήσετε τον οίκο μου να ορθοποδήσει ; Δεν νομίζω.
Αν όμως σας πω πως το έραψε η εγγονή της Coco Channel μαζί με τρεις λεσβίες συνεργάτιδες, με βάση το ιδιοφυές σχέδιο ενός αλκοολικού εκκεντρικού που λέγετε Haute Couture θα γίνει λίγο νοτερό το βρακάκι σας ε ;
Πολύ απλά ο ορισμός "Υψηλή Ραπτική" δημιουργήθηκε για να πουλάνε ρούχα με αστρονομικά ποσά. Δεν είναι τυχαίο πως δεν υπάρχει ούτε Μεσαία Ραπτική ούτε Χαμηλή Ραπτική. Υπάρχει απλά ραπτική.
Και αν γίνω ποτέ σχεδιαστής μπορεί να μην έχω την ίδια επιτυχία αλλά θα έχω σίγουρα καλύτερη μουτσούνα από αυτήν :


Slim Τσιγάρα
Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία. Προκαλεί καρκίνο, στείρωση, φράξεις, αποφράξεις εγκεφαλικό, μουνοπλημμύρα και πολλά άλλα ευχάριστα. Το ξέρουμε καλά πως αν καπνίζουμε πολύ ο χρόνος της ζωής μας μειώνετε δραματικά και τα πνευμόνια μας αρχίζουν να παίρνουν το χρώμα του Χαϊλε Σελασιέ.
Αν είναι να πεθάνω από το τσιγάρο προτιμώ να έχω καπνίσει και να το έχω ευχαριστηθεί το κατά δύναμην. Να έχω μπουχτίσει με σοβαρά και αξιοπρεπέστατα τσιγάρα. Να καπνίζω τέτοια τσιγάρα


και να πεθάνω από αυτά είναι προσβολή της ανθρώπινης προσωπικότητας μου. Γιατί πριν βγουν αυτές οι οδοντογλυφίδες καπνού που στοιχίζουν και πιο ακριβά τι σκατά καπνό φουμάρανε όλοι. Ξαφνικά το στιλ και η καλαισθησία έπληξε και τους καπνιστές. Είναι σαν να προσπαθείς να αυτοκτονήσεις κόβοντας τις φλέβες σου με το μαχαίρι από την κουζίνα της Μπάρμπι. Αν προσπαθήσεις πολύ θα τα καταφέρεις αλλά δεν αξίζει την ταλαιπωρία. Ουστ φλώρε ή φλώρα. Αν θες να πεθάνεις με αξιοπρέπεια κάντο με τσιγάρα κανονικά. Και άσε την καλαισθησία της γόπας για τους αθάνατους.

Κωλόχαρτο με σχέδια
Το χαρτί υγείας σε ρολό με την διάτρηση που το χωρίζει σε φύλλα πρωτοεμφανίστηκε στις Η.Π.Α το 1884. Πριν από αυτό χρησιμοποιούνταν διάφορα υλικά όπως φύλλα και κλαδάκια (!!!!). Στις Ινδίες από παράδοση χρησιμοποιούσαν τα δάχτυλα του αριστερού χεριού (!!!!). Ευτυχώς ήρθε το κωλόχαρτο και μας έσωσε από αυτούς τους απολίτιστους τρόπους που σκουπίζαμε τις κωλάρες μας. Η χρήση του κωλόχαρτου ήταν πάντα μια. Πλήρως κατανοητή ακόμη και για τα νήπια. Η λέξη το φωνάζει μόνη της "κώλος + χαρτί". Και αν έχω κανέναν αναγνώστη που δεν κατάλαβε ακόμα πια είναι η χρήση του χαρτιού υγείας (θα το πω όσο πιο σεμνά μπορώ) είναι μετά τις καθημερινές μας εκκενώσεις να σπουπιζόμαστε με αυτό Ώσπου κάποιος είχε την φαεινή ιδέα να κάνει κάποιες μετατροπές στο κωλόχαρτο
και να μοιάζει κάπως έτσι :

Ιδιοφυές και αυτό όπως όλα τα προηγούμενα. Πραγματικά τώρα η σουφρίδα που θα χρησιμοποιηθεί αυτό το κωλόχαρτο ανεβάζει αξία. Η χρήση το να σκουπίζει σκατά πραγματικά μετατρέπετε από ανούσια και σιχαμερή σε ουσιώδες και ευχάριστη. Ταυτόχρονα μπορείς ενώ χέζεις να λύσεις και Sudocu ώστε η ώρα να περνάει με εξάσκηση του εγκεφάλου. Απλά μην ξεχαστείς και σκουπιστείς με το φύλλο που έγραψες πάνω με τον στυλό. Προσωπική μου άποψη κράτησε όλο το ρολό του κωλοχάρτου ώστε να τα λύσεις όλα και να γίνεις Master Of Sudoku. Οι μαλάκες πουλάνε Sudoku σε περίπτερα σε μορφή περιοδικού και εσύ μπορείς να το έχεις σε μορφή ρολού που βολεύει. Είμαι σίγουρος πως αν πας στην Ρεζέρβα θα βρεις και κωλόχαρτο με την αγαπημένη σου ομάδα, τον αγαπημένο σου τραγουδιστή, το αγαπημένο σου χρώμα. Και σαν τρισμέγιστος μαλάκας θα το πληρώσεις χρυσάφι. Και η χρήση θα είναι πλέον διαφορετική. Oh yes !!! Θα σκουπίσεις τον κώλο σου με κάτι που λατρεύεις.

Όση ώρα αναφερόμουνα σε σκατά, θανάτους και άχρηστα πράγματα πέρασε από το μυαλό μου σαν σίφουνας η παρακάτω εικόνα

Justin Bieber...





1 σχόλιο:

Δημοφιλείς αναρτήσεις