Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Γειά χαρά

Ζέστη το καλοκαίρι ; Μα είναι δυνατόν ;

Πωπωπω ρε πούστη μου ζέστη, Τι πράμα είναι αυτό. Και η γαμημένη η υγρασία μας κάνει τα ρούχα να κολλάνε πάνω μας. Δεν μπορούμε να κοιμηθούμε, δεν μπορούμε να δουλέψουμε δεν μπορούμε να γαμήσουμε δεν μπορούμε να πιούμε κρύο νερό. 

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Άει στο διάλο πια. Έχω βαρεθεί τους πάντες ακόμα και τον εαυτό μου να γκρινιάζουμε για τον καιρό. Πείτε τι στον πούτσο καιρό θέλετε να στείλω sms στον πλανήτη να τον φτιάξει. Το χειμώνα έκανε κρύο και είχαμε δαγκώσει το καβλί μας από το κρύο και την τσέπη μας από πετρέλαια και ρεύματα και πάλι σκούζαμε. Τι θα γίνει πότε θα καλοκαιριάσει λίγο να ζεσταθεί το κωλαράκι μας (που είπε και η Μάρα Ζαχαρέα). Μα πότε θα έρθει το καλοκαίρι επιτέλους, έχει βγει σχεδόν ο Ιούνιος και ζέστη δεν κάνει.

Πάρτην ζέστη τώρα.
Άλλα όοοοοοοοοοοοοοχι. Ούτε ζέστη θέλουμε. Να πρήζουμε πούτσους και μουνιά θέλουμε. Είναι στην γαμημένη την φύση μας να μην είμαστε ικανοποιημένοι με τίποτα. Τον επόμενο λοιπόν που θα ακούσω να κάνει παράπονα για την ζέστη ( ΙΟΥΛΙΟΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩ ΕΧΕΙ 37 ΜΑ ΤΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΜΑ ΤΟΥΣ 13 ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ) θα του ξηγηθώ φιστίκι με καραμελωμένο μπισκότο. Και να πεις πως σκάβουμε κάτω από τον ήλιο ; Κωλοβαράμε στις καφετέριες οι περισσότεροι και μας ενοχλεί που δεν φυσάει και κολλάνε τα ρούχα. Άλλαξε ράφτη ή βγάλε τα ρούχα. Και για να μην ξεχάσω. Ψόφο στους ρακετίστες.

Η Εθνική μας αγαπημένη τον ήπιε από την Νιγηρία

Ναι καλά ακούσατε. Η Dream Team της Ευρώπης έφαγε ένα καλό χαστούκι από την Εθνική Νιγηρίας του μπάσκετ και αποκλείστηκε από την συνέχεια του τουρνουά που θα της εξασφάλιζε την πρόκριση στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου. Πόσο πονάει όταν οι μαύροι σε gamaei !

Αγαπητά κορίτσια (ανήλικα και ενήλικα)

Από που ψωνίσατε φέτος τα μαγιά σας ; Από sex shop ή από την γκαρνταρόμπα της Sirina Entertaiment ; Έχετε βάλει σκοπό να σας τον πετάξουμε έξω και να σας χτυπάμε πουτσοσκάμπιλα στην παραλία ; Γιατί αυτή η μανία ειδικά φέτος ; Και όταν κοιτάμε την κωλάρα σας μας λέτε και λιγούρια μετά ; Μα αφού όλη η κωλάρα είναι χύμα δεν θα την κοιτάξουμε ; Εσύ αν έβλεπες έναν με σχεδόν έξω την ψωλή (δηλαδή ένα αρχίδι και τον κορμό από την μέση ως και βάλανο) δεν θα καρφωνόσουν ; Δεν ξέρω παίδες τι γίνεται στα άλλα μέρη της ηλιόλουστης Ελλάδας αλλά στην δικιά μου επαρχιακή πόλη αναστολές συστολές ντροπή η δεν ξέρω γω πως το λένε δεν υπάρχει.  Από την άλλη σαν θέαμα βεβαίως βεβαίως είναι ωραίο για όσες το έχουν και το υποστηρίζουν. Απλά δεν μπορείς να χαλαρώσεις στην παραλία. Μια οι μαλάκες με τις ρακέτες μια τα κωλομέρια φλατς φλουτς μες στα μούτρα σου να παλινδρομούν τι να κάνεις είσαι στην τσίτα όλη την ώρα. Και ας πούμε πως η κρίση φταίει γιατί τα μισά μαγιά είναι και πιο φθηνά. Αυτές που δεν το μπορούν να το υποστηρίξουν γιατί ; Γιατί........... γιατί............. γιατί......... ;


Νερό 

Ακούστηκε πως σε μαγαζί στο Λουτράκι Κορινθίας (ναι αυτό το Λουτράκι που βγάζει τα εμφιαλωμένα νερά) χρέωσαν κανάτα με νερό από την βρύση σε προνομιακή τιμή του ενός ευρού και είκοσι λεφτά !!! Παίζει να είναι και αρβύλα, παίζει και να είναι αλήθεια. Ξαναλέω στο ΛΟΥΤΡΑΚΙ !!! Που και από το καζανάκι να πιεις το νερό είναι πόσιμο. Φοβερό ; 
Μετά μου λέτε να μην γκρινιάζω και να μην μου φταίνε όλα. 

Το αρθράκι αυτό είναι το προηγούμενο από το επόμενο που θα ανεβεί τις επόμενες ημέρες. Το επόμενο δηλαδή μετά από αυτό είναι το πορνοαφιέρωμα νάμπερ θρι. Είναι έτοιμο απλά θέλω να προσθέσω ορισμένες φωτογραφίες και πρέπει να κάνω αναβάθμιση στο αντιβαριους μου.

Σας εύχομαι να λιώσετε όλοι από την ζέστη.

24 σχόλια:

  1. να πας να γαμηθείς που έχεις φαγωθεί με τους ρακετίστες ρε μουνόπανο.....τράβα παίξε μια μέρα κι άμα δεν κολλήσεις, εμένα να με(πρόσθεσε καγκουριά της επιλογής σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω παίξει ρε αρχίδα, και είναι μαλακία. Καγκουριά, Και εγώ δεν είμαι κάγκουρας.

      Διαγραφή
    2. Ο Χωστήρας παρακαλείται να βάλει τη ρακέτα στον πάτο του μπας και ησυχάσουμε. Κατά τ'άλλα συμφωνώ.
      Υ.Γ: Το αντιβάριους είναι κάτι σαν το Στραντιβάριους; Γιατί αντιβάιρους το λέει ο κόσμος.

      Διαγραφή
    3. Ο κόσμος το λέει, εγώ το λέω έτσι είναι πιο λαικό.
      Συμφωνώ 100% να βάλει ο Χωστήρας και τις 2 ρακέτες στον πάτο του μην σου πω και τα μπαλάκια.

      Διαγραφή
  2. Οι δολοφόνοι με τα μπαλάκια είναι η μεγαλύτερη λέρα των τελευταίων ετών.
    1000 φορές 45 βαθμοί και ο εγκέφαλος να γίνεται ομελέτα παρά το πουτσόκρυο που είχε φέτο.
    Άσε τα κορίτσια να εκφραστούν ελεύθερα ρε.Να μην ξέρεις;γουρούνι στο σακί θα πάρεις;
    Να πληρώσεις κανάτα νερό wtf;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτιμώ την ζέστη και το καλοκαίρι. Μακάρι να είχε για παντα καλοκαίρι.
      Τα κορίτσια επειδή τα αφήσαμε πολύ για αυτό τα κάνουν αυτά. Τι να κάνω θα προσπαθήσω φέτος να το υποστώ.

      Διαγραφή
  3. Αυτό με τη ζέστη το ακούω και γω και μάλιστα από Λαρισαίους, που η ζέστη είναι δεύτερη φύση τους (και μου φυσικά αφού εδώ μένω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν είπα τίποτα για τη μάνα σου, να ο πατέρας σου και μου και του:
      ocelebritis.blogspot.gr

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ, Πέρη. Ρε συ, όμως... μιλάμε για ΖΕΣΤΗ όχι αστεία... εγώ δεν παραπονιέμαι το χειμώνα εκτός του ότι δεν έχει νερό από ηλιακό θερμοσίφωνο. Κατά τα άλλα, ο χειμώνας τα σπάει. Γενικά αν δε μένεις Πίνδο ή βόρεια, ο χειμώνας είναι piece of cake. Αθλητικά δεν παρακολουθώ, ούτε παρακολουθούσα όταν φτάσαμε στους 8 στο ποδόσφαιρο. Τώρα αναφορικά με το νερό... να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι ρε πούστη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιθέτος εγώ δεν μπορώ το κρύο. Παγώνουν και πολύ εύκολα τα άκρα μου και γαμησε τα. Η ζέστη μου αρέσει παρόλο που μερικές φορές είναι εκνευριστικιά αλλά έχει πολλά θετικά. Και καλά κάνεις που δεν παρακολουθείς. Εγώ τόσα χρόνια τι κατάλαβα δεν έχω καταλάβει ακόμη

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Πιάσε και μία τσικουδιά !
      Να πιούμε στην υγειά
      Του Πέρη του παιδαρά

      Διαγραφή
    2. Μην το παίρνεις και πάνω σου.

      Διαγραφή
  7. Τα ίδια έλεγα για τη ζέστη και τώρα νααααααααα πάρτααααααα λέω στον ευατό μου!!Ευτυχώς υπάρχει και κλιματισμός!!Κάτι είναι και αυτό!!

    ΡΕ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΙΕΕΕΣ!!ΡΕΕΕΕ ΕΧΩ ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΩ ΞΑΝΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ Η ΒΛΕΠΩΩ!!!ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΥΥΝ ΟΟΟΛΕΕΕΕΣ!!:(
    Ρε φίλε κάτι πρέπει να γίνει!!Θέλετε κυρίες και δεσποινίδες μου να βγαίνετε έτσι;;ΟΚ περνάτε πρώτα από ένα δωματιακι να δούμε αν σας ταιριάζουν τα μαγιο και μετα κάντε όοοτι γουστάρετε!!Έεεεελεος δηλαδή!!πφφφφ!!

    Ποια είναι η πόλη σου;;;;;

    Εγώ θα το πούλαγα δυο ευρώ για τη στρογγυλοποιηση!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόρινθο μένω. Και οι Λαίδες μας έχουν και τουπέ γαμώ τον Χρ.... τους.
      Μωρή σου φαίνεται ο κώλος όλος αλλά η μυτη ψηλά στον ουρανό.

      2,00 ΕΥΡΏ. Ρε εσύ είσαι κλέφτης !

      Διαγραφή
    2. Ε δίδαξε τους εσύ την αλήθεια,ξέρεις εσύ!!χαχαχαχα!!

      Θα το έλεγα μέθοδος αναδιανομής του πλούτου προς όφελος μου!!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  8. Perinio 37 βαθμούς και είμαι ακόμα ζωντανή!

    Ήθελα απλά να το ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαλακά,μου έχουν ζαλίσει τα παπάρια με τον καιρό λες και είναι στην Αίγυπτο και κοιμούνται στα νεκροταφεία της πόλης.. επίσης θέλω να προσθέσω ότι οι Ελληνίδες έχουν ανέβει σε τρελά επίπεδα πατουροσύνης. Πιστεύω ότι έχουμε από τις ωραιότερες γκόμενες του πλανήτη και άσε το χωστήρα να λέει για τις μπαμπούσκες του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα μπα μπα! Εγώ άλλα θυμάμαι για κάτι Ρουμάνες.

      (φέτος οι Ελληνίδες ανακάλυψαν τη zumba γι'αυτό)

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις